Internet

Tarify a ceny

basic

  • internet

    30 Mbps

    Maximální rychlost

  • Instalace

    500 Kč

    Cena instalace vč. zařízení*

295 Kč  / měs

basic iptv

  • internet

    35 Mbps

    Maximální rychlost

  • Instalace

    500 Kč

    Cena instalace vč. zařízení* určeno speciálně pro IPTV

345 Kč  / měs

standard

  • internet

    40 Mbps

    Maximální rychlost

  • Instalace

    500 Kč

    Cena instalace vč. zařízení*

430 Kč  / měs

profi

  • internet

    50 Mbps

    Maximální rychlost

  • Instalace

    500 Kč

    Cena instalace vč. zařízení*

545 Kč  / měs

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Veřejná IP adresa k tarifu BASIC IPTV, STANDARD a PROFI zdarma. U tarifu BASIC je veřejná IP +50Kč

Maximální míra agregace u tarifu BASIC je 1:15 , u tarifu STANDARD 1:10 a u tarifu PROFI 1:6. Uváděná rychlost je hodnota download, přičemž upload se rovná přibližně 35% rychlosti downloadu. Podrobné hodnoty rychlostí download/upload jsou uvedeny v dokumentu Informace pro uživatele dle nařízení evropského parlamentu + CENÍK

*cena instalace platí při podpisu smlouvy na 24měs

Nyní k dispozici optický internet.

Více informací

Pokrytí naší internetové sítě

Instalace

Samotnou instalaci provádíme po zaměření a telefonické dohodě s Vámi, přímo našim technikem. V základní ceně instalace je umístění zařízení 5GHz na anténní stožár (konzole), 10m UTP kabelu, svedení kabeláže přímo až k počítači, nebo bezdrátovému wifi routeru, nastavení počítače z hlediska IP adresace a úvodní zaškolení.

Základní cena instalace včetně technologie 2.490,- (Mikrotik)
Dotovaná instalace (smlouva na dobu určitou) 500,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 24měs.)
1000,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 12měs.)
Cena za další úkony a HW:
WiFi router TP-Link a/b/g/n/ac (dle typu a dosahu) včetně nastavení 750,- až 1.350,-
Diagnostika PC / notebook 400,-
Servisní práce technika internet 270,-
Bezdrátový USB adaptér 380,-
Konzole – držák na stožár, komín, zeď 160,- až 320,-
UTP kabel cat5e indoor 10,- / metr
UTP kabel outdoor 13,- / metr

Servis

Po osobní, nebo telefonické dohodě, je možné se domluvit na servisním výjezdu našeho technika. V každém případě pouze v situaci, kdy je chyba na naší straně (na straně vysílače – např. výpadek elektrické energie na našem vysílači, nefunkční hardware vysílače, snížená citlivost bezdrátových karet) je servis neplacený! Je potřeba si proto dobře uvědomit, že v případě chyby na vašem počítači, nebo na straně přijímacího zařízení (s výjimkou špatně provedené instalace) je vždy servis placený.

Cena výjezdu
Doprava 10 Kč / km
Cena za práci technika první započatá hodina 360Kč vč. DPH, každých dalších započatých 30 min.180Kč vč. DPH

V rámci této služby Vám může technik provést běžné opravy či přenastavení PC, notebooku, routeru nebo modemu. Pokud si přejete zásah na serveru, podnikové síti a jiných náročnějších zařízeních, bude se cena řídit podle ceníku Služby pro firmy. Důvod je prostý, tyto činnosti vyžadují další finančně náročnější a pravidelné školení technika.

FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Jdeme s dobou a nejnovějšími trendy a proto jsme v tuto chvíli schopni Vás připojit na frekvenci 5Ghz technologe MikroTik MiMo N/AC. Na starší technologiích přípojky již nepřipojujeme.
Ke klientovi se musí umístit přijímací jednotka do míst (anténní stožár, komínové těleso atd.) kde se potvrdí 100% optická viditelnost k našemu vysílači. Od vysílače k přípojce se internet šíří bezdrátově a od Vašeho přijímacího zařízení vždy vede kabel do vnitřních prostor budovy.
Ne, není. Naše zařízení jsou všechna schválena Českým telekomunikačním úřadem a jejich provozování odpovídá hygienickým standardům EU, tedy jejich vliv na zdraví a životní prostředí je zanedbatelný a dlouhodobé vystavení vysílání zařízení není zdraví škodlivé.
Ihned po instalaci Vám technik předvede funkčnost služby na Vašem počítači. Pokud by Váš počítač nebyl způsobilý využívat internetové připojení (nenainstalovaná síťová karta, špatné ovladače, zavirovaný PC apod.), demonstruje technik funkčnost na svém zařízení a nabídne Vám adekvátní řešení.
Záleží na složitosti instalace a také zda-li se jedná o již připojený objekt, nebo zda-li se bude umisťovat nová přijímací jednotka na domě. Obvykle instalace trvá 1,5 – 2 hodiny.
Ano, přijímací zařízení je zapůjčeno zdarma v případě uzavření smlouvy na 24 měs. Pokud se rozhodnete pro variantu zápůjčky zařízení od nás se smlouvou na 24 měs. platíte pouze 500,- Kč připojovací poplatek. Cena zřízení bez úvazku včetně práce technika je 2.490 Kč (15m UTP kabelu v ceně, montáž, nové přijímací zařízení) příjímací zařízení je po té ve Vašem vlastnictví.
Smlouva je standardně sepsána na místě a to s technikem ihned po instalaci a ozkoušení funkčnosti. Je možné Vám také zaslat vzor smlouvy předem na email, nebo si jej můžete najít na naších stránkách v příslušné sekci.
V případě smlouvy na dobu neurčitou můžete smlouvu vypovědět kdykoliv bez udání důvodu a výpovědní lhůta je 3 kalendářní měsíce. Výpověď smlouvy není sankcionována žádným poplatkem.
Můžete platit bankovním převodem na náš účet s uvedením variabilního symbolu, kterým je číslo Vaší smlouvy nebo formou poštovních složenek, které Vám na vyžádání zašleme. Způsob platby SIPO nedoporučujeme. Ideální je zavedení trvalého příkazu z Vašeho účtu k prvnímu dni v měsíci. Dále je i možnost po domluvě zaplatit hotově v naší kanceláři v Kunovicích (pouze čtvrtletní, pololetní a roční platby).
Platby za služby jsou prováděny čtvrtletně a to v měsících 1,4,7 a 10, pololetně v měsících 1 a 7, nebo ročně a to vždy předem. Splatnost je k poslednímu dni v daném měsíci.
Nejprve Vás systém automaticky upomene pomocí emailů. Pokud by ani poté nebyla platba v blízké době zaplacena, služba internet je automaticky pozastavena a pokud ani tehdy nedojde k nápravě, vše je bráno jako porušení smluvních podmínek s možností okamžité výpovědi smlouvy z naší strany spojené se stornopoplatkem kdy následně dlužnou částku předáváme inkasní společnosti, která se tímto zabývá.
Ano, je to možné, stačí jen kontaktovat naší technickou podporu kdy po té dohodneme další kroky nutné ke zvýšení rychlosti ať už se jedná o upgrade technologie či pouhé navýšení tarifu.
Volejte nebo pište na linku technické podpory +420 603 237 981 vždy v pracovní dny od 9.00 do 18.00 , případně SMS i mimo tuto dobu. Můžete také využít náš emailový kontakt internet@LMnet.cz, nebo přimo kontakt na technika michael.hendrych@LMnet.cz
Ano možné to je. Vám se smluvní vztah zruší až s nabytím platnosti smlouvy toho na koho se přepisuje.
Pokud požíváte emailový účet přes webové rozhraní např. seznam, atlas, centrum, email apod. budete muset kontaktovat svého poskytovatele emailu přímo. Pokud používáte externí program emailového účtu např. Outlook, Thunderbird atd. je nutné zkontrolovat server pro odchozí poštu popsaný v dalším dotazu.
Ano, ovlivňuje, ale minimálně. Vzhledem k tomu, že se snažíme klienty připojovat na co nejmenší vzdálenost od našich vysílačů, je ovlivnění povětrnostními podmínkami minimální. Situace, že by připojení přestalo úplně fungovat, může nastat pouze v případě kdy je sněhová vánice a viditelnost téměř nulová. Průměrný déšt nebo sněžení rychlost připojení v žádném případě neovlivní.
Ano, zařízení musí být napájeno stejnosměrným napětím 9V-30V dle typu použitého zařízení. Standardně je napájení realizováno tzv. PoE napájením, kdy do přijímacího zařízení vede pouze jeden kabel a po tomto kabelu se zařízení i napájí.
Ano, u tarifů STANDARD a PROFI máte veřejnou IP adresu automaticky a zdarma. U tarifu BASIC je veřejná IP za poplatek 50Kč.
Náš server pro odchozí poštu je ve tvaru smtp.lmnet.cz. Výrazně však doporučujeme používat smtp server Vašeho poskytovatele emailových služeb.
Ano, ale je nutnost vytvořit domácí síť pomocí wifi-routeru. Pomocí tohoto zařízení lze vytvořit bezdrátovou síť i propojení více počítačů kabelem. Router můžete využít svůj vlastní, pouze je potřeba umět si nastavit základní nastavení, nebo Vám ho naše firma nainstaluje kvalifikovaným technikem.
Ano, je stabilní. Snažíme se aplikovat několikeré jištění proti dnešnímu zarušení ovzduší, které se nám tímto daří úspěšně eliminovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o volné vysílací pásmo, může každý vysílat na všech povolených frekvencích. Provoz WiFi sítí je ale regulován Českým telekomunikačním úřadem, který upravuje podmínky používání WiFi sítí a zavazuje jednotlivé poskytovatele, aby se navzájem nerušili a své vysílaní navzájem harmonizovali.
Spotřeba je zanedbatelná a řádově se pohybuje kolem 3,6 kWh měsíčně, tedy kolem 20 Kč.
Ano, poskytujeme. Na naší síti neuplatňujeme žádné FUP limity stažených dat nebo omezování rychlostí v případě dlouhodobého stahování.
Ne, společnost LMnet, s.r.o. v žádném případě nepovoluje instalace přijímacích zařízení do naší sítě nikým jiným než našimi zaměstnanci.