Tarify a ceny

BASIC

295 Kč /měsíc
  • 30 Mbps Maximální rychlost
  • 400 Kč Cena instalace vč. zařízení*

STANDARD

430 Kč /měsíc
  • 37 Mbps Maximální rychlost
  • 400 Kč Cena instalace vč. zařízení*

PROFI

545 Kč /měsíc
  • 45 Mbps Maximální rychlost
  • 400 Kč Cena instalace vč. zařízení*

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Maximální míra agregace u tarifu BASIC je 1:15 , u tarifu STANDARD 1:10 a u tarifu PROFI 1:6.

*cena instalace platí při podpisu smlouvy na 36měs.

Ve vybraných lokalitách k dispozici optický internet.

Pokrytí naší internetové sítě

Instalace

Samotnou instalaci provádíme po zaměření a telefonické dohodě s Vámi, přímo našim technikem. V základní ceně instalace je umístění zařízení 5GHz na anténní stožár (konzole), 10m UTP kabelu, svedení kabeláže přímo až k počítači, nebo bezdrátovému wifi routeru, nastavení počítače z hlediska IP adresace a úvodní zaškolení.

 

Základní cena instalace mimo technologie 2.490,- (Mikrotik, Ubiquity)
Dotovaná instalace (smlouva na dobu určitou) 400,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 36měs.)
800,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 24měs.)
1200,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 12měs.)

Cena za další úkony a HW:

 

WiFi router TP-Link a/b/g/n (dle typu a dosahu) 450,- až 1.250,-
Nastavení wifi routeru 250,-
Síťová karta LAN 10/100 270,-
Bezdrátový USB adaptér 380,-
Konzole – držák na stožár, komín, zeď 160,- až 320,-
UTP kabel cat5e indoor 10,- / metr
UTP kabel outdoor 13,- / metr

Servis

Po osobní, nebo telefonické dohodě, je možné se domluvit na servisním výjezdu našeho technika. V každém případě pouze v situaci, kdy je chyba na naší straně (na straně vysílače – např. výpadek elektrické energie na našem vysílači, nefunkční hardware vysílače, snížená citlivost bezdrátových karet) je servis neplacený! Je potřeba si proto dobře uvědomit, že v případě chyby na vašem počítači, nebo na straně přijímacího zařízení (s výjimkou špatně provedené instalace) je vždy servis placený.

 

Cena výjezdu:

Doprava 10 Kč / km
Cena za práci technika první hodina 300 Kč, každých dalších započatých 30 min.150 Kč

 

V rámci této služby Vám může technik provést běžné opravy či přenastavení PC, notebooku, routeru nebo modemu. Pokud si přejete zásah na serveru, podnikové síti a jiných náročnějších zařízeních, bude se cena řídit podle ceníku Služby pro firmy. Důvod je prostý, tyto činnosti vyžadují další finančně náročnější a pravidelné školení technika.

FAQ - Často kladené dotazy

Na jaké frekvenci je možné se připojit?

V tuto chvíli jsme schopni Vás připojit na 5Ghz technologii Wifi. Na starší technologii přípojky rušíme a vše se postupně přepojuje na novější 5Ghz.

Není to zdraví nebezpečné?

Ne, není. Naše zařízení jsou všechna schválena Českým telekomunikačním úřadem a jejich provozování odpovídá hygienickým standardům EU, tedy jejich vliv na zdraví a životní prostředí je zanedbatelný a dlouhodobé vystavení vysílání zařízení není zdraví škodlivé.

Jak dlouho trvá instalace?

Záleží na složitosti instalace a také zda-li se jedná o již připojený objekt nebo zda-li se bude umisťovat nová přijímací jednotka na domě. V průměru by instalace měla trvat maximálně 1,5 – 3 hodiny.

Kdy mi od Vás přijde smlouva?

Smlouva je standartně sepsána na místě s technikem po instalaci pokud se nedohodneme jinak. Je možné vám zaslat vzor smlouvy předem na email nebo poštou.

Jakým způsobem za službu platím?

Můžete platit bankovním převodem na náš účet s uvedením variabilního symbolu, kterým je číslo Vaší smlouvy nebo formou poštovních složenek, které Vám na vyžádání zašleme. Způsob platby SIPO nedoporučujeme. Ideální je zavedení trvalého příkazu z vašeho účtu k prvnímu dni v měsíci. Dále je i možnost po domluvě zaplatit hotově v naší kanceláři v Kunovicích (pouze čtvrtletní, pololetní a roční platby).

Co se stane, když za službu včas nezaplatím?

Nejprve Vás systém automaticky informuje pomocí stránky zobrazené na vašem prohlížeči o prodlení platby. Pokud by ani poté nebyla platba v blízké době zaplacena, internet bychom byli nuceni Vám pozastavit a pokud ani tehdy nedojde k nápravě, vše je bráno jako porušení smluvních podmínek s možností okamžité výpovědi smlouvy z naší strany spojené se stornopoplatkem a následně dlužnou částku předáváme inkasní společnosti, která se tímto zabývá.

Je možné převést smlouvu na někoho jiného?

Ano možné to je. Vám se smluvní vztah zruší až s nabytím platnosti smlouvy toho na koho se přepisuje.

Je návštěva technika, když mi nefunguje internet, zdarma?

Ano, ale pouze v případě kdy je problém identifikován ze strany poskytovatele. Nejprve je nutnost ověřit si nefunkčnost na lince technické podpory kde se dozvíte případné detaily a když to bude nutné samy Vás vyzveme k návštěvě technika. Je potřeba si uvědomit, že v žádném případě není návštěva technika zdarma v případě problémů s vašim počítačem, wifi routerem, či vašim zařízením pro příjem signálu, pokud se nejedná o závadu způsobenou chybnou instalací. Na instalaci je záruka 24měs.

Neovlivňuje počasí moje připojení?

Ano, ovlivňuje, ale minimálně. Vzhledem k tomu, že se snažíme klienty připojovat na co nejmenší vzdálenost od našich vysílačů, je ovlivnění povětrnostními podmínkami minimální a situace, že by připojení přestalo úplně fungovat, může nastat jedině za sněhové vánice, kdy je viditelnost snížená na 10 metrů.

Jaký je Váš SMTP server pro odesílání emailů?

Náš server pro odchozí poštu je ve tvaru smtp.lmnet.cz

Jaký je Váš SMTP server pro odesílání emailů?

Náš server pro odchozí poštu je ve tvaru SMTP.LMNET.CZ

Jaká je spotřeba elektřiny?

Spotřeba je zanedbatelná a řádově se pohybuje kolem 3KWh měsíčně, tedy kolem 20 Kč.

Poskytujete skutečně neomezené připojení?

Ano, poskytujeme. Na naší síti neuplatňujeme žádné FUP limity stažených dat nebo omezování rychlostí v případě dlouhodobého stahování.

Poskytujete skutečně neomezené připojení?

Ano, poskytujeme. Na naší síti neuplatňujeme žádné FUP limity stažených dat nebo omezování rychlostí v případě dlouhodobého stahování.

Jak to funguje a je to opravdu bezdrátově?

Ke klientovi se musí umístit přijímací jednotka do míst (anténní stožár, komínové těleso atd.) kde se potvrdí 100% viditelnost k vysílači. Od vysílače k přípojce se internet šíří bezdrátově a od přijímacího zařízení vždy vede kabel do vnitřních prostor nejčastěji do domácnosti.

Kdy mi od instalace zařízení bude internet fungovat?

Ihned po instalaci Vám technik předvede funkčnost služby na vašem počítači. Pokud by váš počítač nebyl způsobilý využívat internetové připojení (nenainstalovaná síťová karta, špatné ovladače, zavirovaný PC apod.), demonstruje technik funkčnost na svém počítači.

Je instalace zařízení a zprovoznění zdarma?

Ano, je zdarma, ale pouze v případě, že dodáváme zařízení. Cena zařízení včetně práce technika potom je 2.490 Kč (10m UTP kabelu v ceně) a zařízení zůstává ve vašem vlastnictví. Pokud se rozhodnete pro variantu zápůjčky zařízení od nás se smlouvou na 36měs. platíte pouze 400,- Kč připojovací poplatek.

Kdy mohu smlouvu na dobu neurčitou vypovědět?

V případě smlouvy na dobu neurčitou můžete smlouvu vypovědět kdykoliv bez udání důvodu a výpovědní lhůta je 3 kalendářní měsíce. Výpověď smlouvy není sankcionována žádným poplatkem.

Kdy a za jakou dobu služby platím?

Používáme systém aktuálních plateb, tzn. je nutné zaplatit za služby v daném měsíci. Splatnost je k poslednímu dni v měsíci.

Mohu za službu platit předem?

Ano, můžete avšak je nutnost nezapomenout přidat k platbě variabilní symbol.

Když mi bude připadat má objednaná rychlost nízká, je možné u Vás služby navýšit?

Ano, je to možné, stačí jen kontaktovat nás a spolu dohodneme další kroky nutné ke zvýšení rychlosti, ať už se jedná o upgrade technologie či navýšení tarifu.

Když mi něco nefunguje, kam mám volat?

Volejte nebo pište na linku technické podpory +420 603 237 981 vždy v pracovní dny od 9.00 do 18.00 , případně SMS i mimo tuto dobu. Můžete také využít náš emailový kontakt internet@LMNET.cz.

Nejde mi odeslat email, proč?

Pokud požíváte emailový účet přes webové rozhraní např. seznam, atlas, centrum, email apod. budete muset kontaktovat svého poskytovatele emailu přímo. Pokud používáte externí program emailového účtu např. Outlook, Thunderbird atd. je nutné zkontrolovat server pro odchozí poštu popsaný v dalším dotazu.

Musí být zařízení nějak napájeno?

Ano, Zařízení musí být napájeno slabým proudem (5V-20V podle typu zařízení). Standardně je napájení realizováno prostřednictvím napájecího adaptéru, který je připojen do zásuvky u klienta, případně pomocí datového kabelu, který propojuje počítač se zařízením tzv. napájení PoE.

Je možné získat od vás veřejnou IP adresu?

Ano, u tarifů STANDARD a PROFI máte nárok na veřejnou IP adresu zdarma. U Agregovaného připojení je za poplatek 50Kč.

Můžu mít připojeno více počítačů?

Ano, ale je nutnost vytvořit domácí síť pomocí wifi-routeru. Pomocí tohoto zařízení lze vytvořit bezdrátovou síť i propojení více počítačů kabelem. Router můžete využít svůj vlastní, pouze je potřeba umět si nastavit základní nastavení, nebo Vám ho naše firma nainstaluje kvalifikovaným technikem.

Je připojení stabilní? A co zarušení?

Ano, je stabilní. Snažíme se aplikovat několikeré jištění proti dnešnímu zarušení ovzduší, které se nám tímto daří úspěšně eliminovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o volné vysílací pásmo, může každý vysílat na všech povolených frekvencích. Provoz WiFi sítí je ale regulován Českým telekomunikačním úřadem, který upravuje podmínky používání WiFi sítí a zavazuje jednotlivé poskytovatele, aby se navzájem nerušili a své vysílaní navzájem harmonizovali.