Tarify a ceny

BASIC

295 Kč /měsíc
  • 30 Mbps Maximální rychlost
  • 500 Kč Cena instalace vč. zařízení*

STANDARD

430 Kč /měsíc
  • 37 Mbps Maximální rychlost
  • 500 Kč Cena instalace vč. zařízení*

PROFI

545 Kč /měsíc
  • 45 Mbps Maximální rychlost
  • 500 Kč Cena instalace vč. zařízení*

.

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Maximální míra agregace u tarifu BASIC je 1:15 , u tarifu STANDARD 1:10 a u tarifu PROFI 1:6.

Agregační pravidla se snažíme aplikovat co nejméně. Všechny naše tarify by měly jet alespoň 2/3 své maximální rychlosti minimálně 70% času.

Rychlost uploadu u všech tarifů je 1/3 rychlosti downloadu.

*cena instalace platí při podpisu smlouvy na 24měs.

Ve vybraných lokalitách k dispozici optický internet.

Pokrytí naší internetové sítě

Instalace

Samotnou instalaci provádíme po zaměření a telefonické dohodě s Vámi, přímo našimi techniky. V základní ceně instalace je umístění přijímacího zařízení 5GHz na anténní stožár (konzoli), 15m venkovního  UTP kabelu, svedení kabeláže přímo až k počítači, nebo bezdrátovému wifi routeru, nastavení počítače z hlediska IP adresace a úvodní zaškolení.

 

Základní cena instalace včetně technologie 2.490,- (Mikrotik, Ubiquity)
Dotovaná instalace (smlouva na dobu určitou) 500,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 24měs.)
1000,- (zápůjčka zařízení, smlouva na dobu určitou 12měs.)

Cena za další úkony a HW:

 

WiFi router TP-Link/MikroTik a/b/g/n (dle typu a dosahu) 500,- až 1.250,-
Nastavení wifi routeru 250,-
Síťová karta LAN 10/100 270,-
Bezdrátový USB adaptér 380,-
Konzole – držák na stožár, komín, zeď 160,- až 320,-
UTP kabel cat5e indoor 10,- / metr
UTP kabel outdoor 13,- / metr

Servis

Po osobní, nebo telefonické dohodě je možné se s námi domluvit na servisním výjezdu našeho technika. Servisní výjezd technika je placený zákazníkem a to ve všech případech, kdy je zjištěna chyba na straně zákazníka s vyjímkou špatně provedené instalace nebo v případě zjištění chyby na straně vysílače/sítě poskytovatele (výpadek el. energie, nefunkční hardware vysílače, snížená citlivost bezdrátových karet atp.)

 

Cena výjezdu:

Doprava 10 Kč / km
Cena za práci technika první hodina 300 Kč, každých dalších započatých 30 min.150 Kč

 

V rámci této služby Vám může technik provést běžné opravy či přenastavení PC, notebooku, routeru nebo modemu. Pokud si přejete zásah na serveru, podnikové síti a jiných náročnějších zařízeních, bude se cena řídit podle ceníku Služby pro firmy. Důvod je prostý, tyto činnosti vyžadují další finančně náročnější a pravidelné školení technika.

FAQ - Často kladené dotazy

Na jaké frekvenci je možné se připojit?

Dodržujeme nejnovější trendy a proto Vás v tuto chvíli můžeme připojit pouze na nejnovější technologii pracující na frekvenci 5GHz a to s anténami MikroTik podporující technologii MIMO se standarty N/AC. Starší 2,4GHz technologie, nebo již zaostalá 5GHz standart A technologie již není nadále podporována.

Není to zdraví nebezpečné?

Ne, není. Všechna zařízení, která využíváme jsou schválena Českým telekomunikačním úřadem a jejich provozování odpovídá hygienickým standardům EU. Jejich vliv na zdraví a životní prostředí je zanedbatelný nebo žádný.

Jak dlouho trvá instalace?

Záleží na složitosti instalace a také zda-li se jedná o již připojený objekt s připravenou kabeláží, nebo zda-li se bude umisťovat nová přijímací jednotka a natahovat nová kabeláž. V průměru by instalace měla trvat maximálně 1 – 3 hodiny.

Kdy mi od Vás přijde smlouva?

Smlouva je standartně sepsána na místě s našim technikem a to po instalaci a otestování funkčnosti připojení. Je možné Vám také zaslat vzor smlouvy předem na email.

Jakým způsobem za službu platím?

Můžete platit bankovním převodem na náš účet s uvedením variabilního symbolu, kterým je číslo Vaší smlouvy nebo formou poštovních složenek, které Vám na vyžádání zašleme. Způsob platby SIPO nedoporučujeme. Ideální je zavedení trvalého příkazu z Vašeho účtu k prvnímu dni v měsíci. Dále je i možnost po domluvě uhradit služby hotově a to v naší kanceláři v Kunovicích (pouze čtvrtletní, pololetní a roční platby). Doporučujeme ale předem zavolat, aby jste nás zastihli.

Co se stane, když za službu včas nezaplatím?

Nejprve Vás systém automaticky informuje pomocí upomínky formou emailu. Pokud by ani poté nebyla platba v blízké době uhrazena, internet bychom byli nuceni Vám pozastavit a pokud ani tehdy nedojde k nápravě, vše je bráno jako porušení smluvních podmínek s možností okamžité výpovědi smlouvy z naší strany spojené se stornopoplatkem a následné vymáhaní dlužné částky inkasní společností, které tyto pohledávky předáváme.

Je možné převést smlouvu na někoho jiného?

Ano možné to je. Vám se smluvní vztah zruší až s nabytím platnosti smlouvy toho na koho se smlouva přepisuje.

Je návštěva technika, když mi nefunguje internet, zdarma?

Ano, ale pouze v případě kdy je problém identifikován ze strany poskytovatele. Nejprve je nutnost ověřit si nefunkčnost na lince technické podpory kde se dozvíte případné detaily. Až poté pokud to bude nezbytně nutné Vás sami vyzveme k návštěvě technika. Je potřeba si uvědomit, že v žádném případě není návštěva technika zdarma v případě problémů s Vašim počítačem, WiFi routerem, či Vašim zařízením pro příjem signálu, pokud se nejedná o závadu způsobenou chybnou instalací. Záruka na instalaci je 6 měsíců a na zařízení, které Vám dodáváme obvykle 2-3 roky.

Neovlivňuje počasí moje připojení?

Ano, ovlivňuje, ale minimálně. Vzhledem k tomu, že se snažíme klienty připojovat na co nejmenší vzdálenost od našich vysílačů a bezdrátové spoje mezi  vysílači stavíme s dostupností 99,8%, je ovlivnění povětrnostními podmínkami minimální a situace, že by připojení přestalo úplně fungovat, může nastat jedině za sněhové vánice, nebo extrémně silného deště, kdy je viditelnost sotva pár metrů.

Jaký je Váš SMTP server pro odesílání emailů?

Náš server pro odchozí poštu je ve tvaru SMTP.LMNET.CZ. V připadě problémů s nastavením emailového klienta ve Vašem mobilním telefonu nebo počítači neváhejte kontaktovat naši technickou podporu.

Jaká je spotřeba elektřiny?

Spotřeba je zanedbatelná a řádově se pohybuje maximálně kolem 3KWh měsíčně, tedy asi 15 Kč.

Poskytujete skutečně neomezené připojení?

Ano, poskytujeme. Na naší síti neuplatňujeme žádné FUP limity stažených dat nebo omezování rychlostí v případě dlouhodobého stahování.

Poskytujete skutečně neomezené připojení?

Ano, poskytujeme. Na naší síti neuplatňujeme žádné FUP limity stažených dat nebo omezování rychlostí v případě dlouhodobého stahování.

Jak to funguje a je to opravdu bezdrátově?

Ke klientovi se musí umístit přijímací jednotka do míst (anténní stožár, komínové těleso atd.) kde se potvrdí 100% viditelnost na jeden z našich vysílačů. Od vysílače k přípojce se internet šíří bezdrátově a od přijímacího zařízení vždy vede kabel do vnitřních prostor budovy, kde se zapojí do Vašeho počítače nebo WiFi routeru.

Kdy mi od instalace zařízení bude internet fungovat?

Ihned po instalaci Vám technik předvede funkčnost služby na Vašem počítači. Pokud by Váš počítač nebyl způsobilý využívat internetové připojení (nenainstalovaná síťová karta, špatné ovladače, zavirovaný PC apod.), demonstruje technik funkčnost na svém počítači.

Je instalace zařízení a zprovoznění zdarma?

V případě uzavření smlouvy o poskytování služeb na 24 měsíců kdy Vám přijímací zařízení zapůjčíme zdarma je cena za instalaci 500,- Kč. V této ceně je zahrnuto maximálně 2 hodiny práce technika, 15 metrů venkovní kabeláže a zapůjčení přijímací jednotky. V případě smlouvy na 12 měsíců je instalační poplatek 1000,- Kč. Po uplynutí úvazku zapůjčené zařízení používáte dál a to do doby dokud od nás odebíráte službu internet. Pokud se rozhodnete pro ukončení služeb od naší společnosti toto zařízení potom vracíte.

Kdy mohu smlouvu na dobu neurčitou vypovědět?

V případě smlouvy na dobu neurčitou můžete smlouvu vypovědět kdykoliv bez udání důvodu a výpovědní lhůta je 1 kalendářní měsíc. Výpověď smlouvy není sankcionována žádným poplatkem.

Kdy a za jakou dobu služby platím?

Používáme systém aktuálních plateb, tzn. je nutné zaplatit za služby v daném měsíci. Splatnost je k poslednímu dni v měsíci.

Mohu za službu platit předem?

Ano, můžete avšak je nutnost nezapomenout přidat k platbě variabilní symbol.

Když mi časem bude připadat má objednaná rychlost nízká, je možné u Vás služby navýšit?

Ano, je to možné.Stačí nás kontaktovat a poté spolu dohodneme další kroky nutné ke zvýšení rychlosti, ať už se jedná o upgrade technologie či jednoduché navýšení tarifu.

Když mi něco nefunguje, kam mám volat?

Volejte nebo pište na linku technické podpory +420 603 237 981 vždy v pracovní dny od 9.00 do 18.00 , případně SMS i mimo tuto dobu. Můžete také využít náš emailový kontakt internet@LMNET.cz.

Nejde mi odeslat email, proč?

Pokud požíváte emailový účet přes webové rozhraní např. seznam, atlas, centrum, email apod. budete muset kontaktovat svého poskytovatele emailu přímo. Pokud používáte externí emailový klient např. Outlook, Thunderbird atd. je nutné zkontrolovat server pro odchozí poštu popsaný v dalším dotazu.

Musí být zařízení nějak napájeno?

Ano, zařízení musí být napájeno stejnosměrným napětím (5V-30V podle typu zařízení). Standardně je napájení realizováno rostřednictvím tzv. POE napájecího adaptéru, který zařízení napájí po datovém kabelu, který Vám zároveň z antény přivádí do Vašeho zařízení nebo WiFi routeru internet.

Je možné získat od vás veřejnou IP adresu?

Ano, u tarifů STANDARD a PROFI máte nárok na veřejnou IP adresu zdarma. U tarifu BASIC je za poplatek 50 Kč/měsíc.

Můžu mít připojeno více počítačů?

Ano, ale je nutnost vytvořit domácí síť pomocí WiFi routeru. Pomocí tohoto zařízení lze vytvořit bezdrátovou síť i propojení více počítačů kabelem. Router můžete využít svůj vlastní, pouze je potřeba umět si nastavit základní nastavení, nebo Vám ho naše firma nainstaluje kvalifikovaným technikem.

Je připojení stabilní? A co zarušení?

Ano, je stabilní. Slovo rušení nepoužíváme jako výmluvu a naopak se snažíme aplikovat několikeré jištění, kterým se nám daří tento fakt úspěšně eliminovat.